حرية سقفها السماء

وكالة سرايا الإخبارية

إبحــث في ســــرايا
السبت ,20 أبريل, 2024 م
طباعة
  • المشاهدات: 16456

مدير أعمال شيرين يعلن اعتذاره عن عدم استكمال المهمة .. سنعود أصدقاء

مدير أعمال شيرين يعلن اعتذاره عن عدم استكمال المهمة .. سنعود أصدقاء

مدير أعمال شيرين يعلن اعتذاره عن عدم استكمال المهمة ..  سنعود أصدقاء

29-05-2023 09:48 AM

تعديل حجم الخط:

سرايا - بعد دقائق قليلة من نجاح حفل شيرين عبد الوهاب في جدة، أعلن مدير أعمالها إيهاب صالح، اعتذاره عن عدم استكمال مهمته، مؤكداً أن القرار صدر بالتوافق مع شيرين ولكل منهما أسبابه، لافتاً إلى أنه اختار الحفاظ على الصداقة وعشرة العمر.

إيهاب صالح أعلن القرار عبر حسابه على موقع تويتر الذي تحول في الفترة الأخيرة إلى المنصة الوحيدة الرسمية لإعلان أخبار شيرين عبد الوهاب بعد السطو على منصاتها الرسمية، وقال إيهاب صالح: جمهور شيرين العظيم، الحمد لله علي نجاح حفل جدة كما كان متوقع وده العادي بتاع شيري في أي حفلة.





أضاف: أجلت الاعلان بالقرار ده لحد بعد الحفلة وحابب أشكركم جدا على كم الدعم الرهيب في خلال الفترة أللى فاتت ليها في المقام الاول وطبعا بعد كدة ليا.

وواصل قائلا: قررنا إن من الافضل لينا إن نحط صداقتنا والعشرة قبل أي حاجة وإني ابتعد عن إدارة أعمالها وده أكيد لمصلحة الطرفين ولينا اسبابنا.

وتابع إيهاب صالح قائلا: مبروك و شكرا يا شيري من كل قلبي و يا رب اكون كنت على قد وعدي و كلمتي ليكي انى دايما في ضهرك و الحمد لله الدنيا دارت من أول و جديد و تكسري الدنيا حفلة بعد حفلة و خلاص أهو الالبوم على أبواب و متأكد إنه هينجح نجاح غير عادي. فرحان بشكل ملوش وصف بنجاحك ورجوعك بالقوة دي و ده إللي اتعودنا علية منك طول السنين دي. أنا كدة كدة دايما موجود زي مانتي عارفة و ربنا يديم كل أللى بينا على خير و أسف لو في أي لحظة كنت قصرت معاكي باي شكل، أحب اشكر كمان جمهورك اكيد إللي مشوفتش منوا غير كل خير و حب، شكرا بجد من كل قلبي.

ووجه إيهاب صالح الشكر لهيئة الترفيه ورئيسها على ما قدموه لدعم شيرين في الفترة الأخيرة قائلا: طبعا و اكيد شكر كبير لسيادة المستشار تركي ال الشيخ (أبو ناصر) على كم الدعم الكبير منوا، بمجرد إنه شاف صورة رجوعك للاستوديو و قد إيه كان مهتم ب شيرين و مقدر قيمتك و تقديرك بشكل يليق بيكي صوت إحساس العرب و ده مش غريب علية و دايما في ضهر كل الفنانين العرب كدة كدة. دي شهادة حق لازم تتقال.

واختتم إيهاب صالح إعلان الاستقالة بقوله: ربنا دايما يحبب فيكي خلقه ويبعد عنك أي شر بكل أشكاله و يكتبلك السعادة، أتمنى التوفيق لمديري الأعمال الجايين و ادعمهم دايما بأي شكل أكيد عشان تفضلي دايما علي القمة.
 


لمتابعة وكالة سرايا الإخبارية على "فيسبوك" : إضغط هنا

لمتابعة وكالة سرايا الإخبارية على "تيك توك" : إضغط هنا

لمتابعة وكالة سرايا الإخبارية على "يوتيوب" : إضغط هنا






طباعة
  • المشاهدات: 16456

إقرأ أيضا

الأكثر مشاهدة خلال اليوم

إقرأ أيـضـاَ

أخبار فنية

رياضـة

منوعات من العالم